Kingdom-of-heaven
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kingdom-of-heaven

vellkomen til kingdom-of-heaven... den beste norske aliangsen åver battleknight
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Tips til Suksess!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Natursvi
Gjest




Tips til Suksess! Empty
PosteTema: Tips til Suksess!   Tips til Suksess! Icon_minitimeSøn Feb 10, 2008 9:31 pm

Tips til å bli suksessrik og toppe toppscore-listen

Først og fremst er det og ta oppdrag. Jeg har ingen spesielle tips om å misbruke de poengene på noen slags måte. Men jeg kan gi en tips om å ta oppdrag kun på bestemt poeng. Aldri skift mellom 20 poeng og 60 poeng etc. Gjør oppdrag i samme poengskala.. feks. alltid ta oppdrag på 60 poeng.. Ikke risiker at du mislykkes hele tiden på 60, og av og til når du tar på 20 så får du full pott. det er argelig.

Alltid bruk litt tid om dagen på og kverke fiender og få litt poeng der.

Det er also anbefalt og finne seg en partner for å tjene penger på å kverke folk. Du har vel lagt merke til at noen mister lite Sølv, men av og til noen mister astronomiske summer av Sølv. Men når du prøver angripe en time senere så kan du ikke gjøre det igjen. Så derfor så kan jeg oppfordre folk i ordenen om å samarbeide på det område.
Finne seg en partner som er like god som deg og fortsette som vanlig kverke folk. Når du plutselig treffer på en som mister mye Sølv (100+), sier du ifra til partneren så han kan angripe en time senere og hente ut litt Sølv han og. På den måten kan vi nå opp til toppen ganske kjapt!

Feks. bare lime inn resultat rett etter kampen, da kan partner se når meldingen ble sendt og med sikkerhet angripe ham 1 time senere selv.

Er det noen flere som har noen tips, eller om jeg tar feil på noen områder så bare si ifra!


Mvh
Natursvin
Til Toppen Go down
Baklegakk
ny



Antall Innlegg : 3
Registration date : 10.02.2008

Tips til Suksess! Empty
PosteTema: Re: Tips til Suksess!   Tips til Suksess! Icon_minitimeMan Feb 11, 2008 11:01 pm

Fant ut hvem som helst kan lese dette.... Sletter derfor hvem jeg har tatt med mye sølv. Les heller kamprapportene mine på forumet i spillet.
Til Toppen Go down
benjamin
Admin
benjamin


Antall Innlegg : 117
Age : 30
Registration date : 23.11.2007

Tips til Suksess! Empty
PosteTema: Re: Tips til Suksess!   Tips til Suksess! Icon_minitimeTir Feb 12, 2008 12:30 am

Baklegakk skrev:
Fant ut hvem som helst kan lese dette.... Sletter derfor hvem jeg har tatt med mye sølv. Les heller kamprapportene mine på forumet i spillet.
du kan skrive det på GPP istedefor GPP2...
Til Toppen Go down
https://kingdom-of-heaven.norwegianforum.net
Baklegakk
ny



Antall Innlegg : 3
Registration date : 10.02.2008

Tips til Suksess! Empty
PosteTema: Re: Tips til Suksess!   Tips til Suksess! Icon_minitimeTir Feb 12, 2008 4:39 pm

Da er sikkert jeg teit, men jeg kan kun se tre linker på forumet, og de kan leses uten å logge inn.
Hvordan kan jeg da se GPP ???
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tips til Suksess! Empty
PosteTema: Re: Tips til Suksess!   Tips til Suksess! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Tips til Suksess!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Kingdom-of-heaven :: For alle folkene :: GPP2 GPP for alle-
Gå Til: